Translation tool

luni, 7 martie 2011

YOFF-320

Cateva randuri la "prima mana" de la autori:
...din pacate frigul si-a facut simtita prezenta in acumulatori. Cel de la laptop s-a dus in 30 de minute si nici cei pentru statie nu au rezistat prea mult, iar pasta in pix ingheta de trebuia la 2-3 QSO-uri sa-l frecam bine intre palme sa scriem minutele, indicativele si controale
Zona este asa de izolata incat semnalul GSM/EDGE e la limita, convorbirele se intrerup, dar si cu partea buna ca nu exista QRM aproape deloc. Am reusit receptii pentru care nu credeam ca se pot realiza, iar Marius(YO8RKU) a facut cateva legaturi peste ocean (cu indicativul sau). I-am auzit si pe colegii cu YR2WFF, din pacate nu am reusit un QSO cu ei, era pile-up.
Eu am lucrat doar cu YP1WFF/p, aproximativ o ora, dar in 7,144 era QRM puternic, m-am plimbat prin banda si am gasit un loc mai liber si intr-o ora am reusit 39 QSO-uri cu statii din partea noastra de Europa.
Multumim foarte mult pentru ajutor si trebuie sa recunoastem ca ne-a prins microbul si cu siguranta o sa mai mai vrem sa activam cu YP1WFF/p, poate si in locatii in care se ajunge cu masina si nu trebuie sa caram tot echipamentul 2 ore la dus si inca 2 la intors in spate (ore meritate!).
Felicitari pentru programul YOFF
Florin YO8SDE
Pentru cei curiosi iata si cateva imagini!https://picasaweb.google.com/fenyo3jw/YOFF320# si comentarii aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu