Translation tool

sâmbătă, 24 martie 2012

YOFF-382

In data de 22 martie , am ajuns si in frumoasa zona a Bailor Herculane.
Parcul National Domogled- Valea Cernei a mai fost de cateva ori pe lista, asa ca am incercat ceva nou.
Cu ajutorul lui Pit, YO3JW, am aflat ca mai este inca o locatie interesanta pe care o puteam accesa destul de usor, si uita asa ca am ajuns sa strabat drumul dinspre Baile Herculane spre Baia de Arama. Vorba ceea de treci codrii de arama.....
Ei bine am ajuns pe un traseu deosebit de frumos, chiar si pentru acesta perioada a anului.
Cerul senin, crestele muntilor din departare cu zapada, pe unele locuri chiar si in imediata apropiere a carosabilului.
Am facut destule poze doar, doar oi tine mai mult in minte privelistea.
Drumul de urcare catre Godeanu a fost destul de distus de iarna grea, dar dupa ce s-a schimbat judetul pe teritoriu administrativ si calitatea asfaltului a fost axcelenta, astfel ca cei care vor sa urce dinspre Tg Jiu o pot face fara griji, drumul e foarte bun.
Am reusit sa scot masina pe marginea drumului, intr-un loc in care nu incurcam prea mult traficul, am intins "batul de pescuit" si am inceput apelurile in banda.
Pe cat de frumoasa a fost vremea si peisajul pe atat de dificila a fost propagarea.
M-am chinuit destul de mult sa strang cele 100 de legaturi pe care mi le-am impus si ca totul sa fie contra, nici semnal la telefon nu a existat in zona. Astfel ca si postarea mea pe un cluster a fost mai anevoioasa. Pot spune ca este necesar sa aveti contact macar pe gsm cu un "amic" care sa va posteze pe cluster, altfel e destul de greu.
Nu este interzis , ci cred ca este chiar recomandat sa nu pierdeti timp pretios si chiar tensiunea din bateria, care este si ea limitata. Asa ca nu le epuizati.
Destul de greu sa spun ce banda a mers mai bine de la aproape 900 m inaltime, dar pot spune ca am incercat tot din 7 pana in 28.
Legaturi am reusit doar in 7 si 14. Fading extraordinar de mare, fapt confirmat si de celelate statii YO ce le-am intalnit in banda.
Ca antena folosesc un fir de o oarecare lungime pe care il infasor pe un pilon de 10 m inaltime. Adaptarea cu un balun 1:9, cablu coaxial H155 de circa 10 m lungime
De ce am repetat acest lucru? Ca sa va spun ca toate acestea nu ocupa mult loc in masina, chiar daca aveti spatiul limitat.
Bateria masinii a facut fata cu bine la folosirea timp de circa 2 ore cu puterea la radio la 70 W.
Deci in caz ca treceti prin zone de interes nu ezitati. Antena in max 10 minute e instalata, in alte 2 minute se formeaza pile-up si legaturile curg, asta daca are "balta peste".... HI.
Toate cele bune pana la o noua intalnire in banda,
73 & 44 YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu