Translation tool

vineri, 1 februarie 2013

Parcul Natural Cefa - un nou punct pe harta: YOFF-027, apoi YOFF-019

YOFF-027 activat pentru prima oara de YP0WFF si apoi reactivat YOFF-019
Astazi intai februarie 2013 am reusit pe o adevarata zi de primavara cu temperatura cu mult peste medie sa ajung din nou in zona CEFA. De data aceasta in PARCUL NATURAL CEFA
Vant puternic, foarte puternic in rafale, propagare buna in 20 m si statii destule ... conditii ideale pentru un nou pile-up
Din pacate si statii care nu asculta deloc ce spune "activatorul" si astfel se creaza animozitati si statiile care vin mai slab nu pot fi copiate...dar asta e si probabil ca puterea si vechimea in banda le dau statutul de "invincibili"
Nu sunt de acord cu aceste comportamente si astfel ca  cei care fac asemenea practici nu vor aparea in logul meu
Codul DX nu trebuie sa fie doar o chestie pe hartie, ci trebuie si aplicat
M-am bucurat de asemeni de o noua activare reusita si incheiata cu bine
Sa speram ca ne vom auzi la fel si data viitoare
73 de YO2MTGigi
***********************************************************************************
O noua activare in 2013 , destul de reusita Parcul Natural Lunca Muresului Inferior - YOFF-019. Zona RAMSAR DIN YO !
Vant puternic, dar la fel si soarele care a incalzit destul de tare in masina, astfel ca am stat cu geamul deschis
(pe jumatate) ca in vremurile bune...hi
Lume multa, dar nimic deosebit
Sa speram ca si in urmatoarele zile vremea va fi la fel de "prietenoasa" si ca am scapat de vijelii si omat.
Pana la o noua activare, toate cele bune si
 73 de YO2MTGigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu