Translation tool

miercuri, 14 august 2013

YR4R un indicativ nou in activitatea YOFF !

Dupa cele doua expeditii in YOFF-336, Padurea Garboavele si YOFF-512, Lacul Brates, am hotarat sa activam si o zona WWFF ceva mai indepartata de orasul Galati. Echipa a fost formata din YO4CVV Petrica, YO4RXX Adrian si YO4REC Lucian. Am folosit acelasi indicativ special YR4R, alocat clubului nostru GLARIS Galati.
Am ales Padurea Buciumeni YOFF-196, arie protejata situata la 130 km distanta de Galati. Mai multe info la http://www.ajvps.ro/legislatie/Draft-PM-Buciumeni-Homocea.pdf
Locatia expeditiei, Tabara scolara Buciumeni care este amplasata in Padurea Buciumeni, pe inaltul platou al Siretului, fiind incadrata de doua manastiri: Sihastru, la 2 km si Buciumeni, la 4 km. In apropiere se afla cetatea geto-dacica Piroboridava si vestitele podgorii ale Nicorestilor. Desi tabara nu mai este operationala de cativa ani, accesul la energie electrica si posibilitatea de a instala antene pentru doua posturi de lucru, au fost de bun augur pentru succesul operatiunii.
Echipamentele folosite Icom IC 746, Ant Deltaloop 14 MHz pentru SSB, Kenwood TS480SAT, Ant Deltaloop 7 MHz pentru PSK31 si RTTY. Am testat si o antena LW acordata cu un Icom AH4, dar am renuntat in favoarea antenelor Delta. Chiar si in padure , LW s-a dovedit foarte zgomotoasa ... hi hi ! 
Cele doua zile planificate pentru expeditie au fost 3-4 August 2013. 
Chiar daca ziua de sambata 3 August s-a suprapus peste perioda de desfasurare a EUHF Contest 2013, la apelurile lansate de YR4R, au raspuns destul de multe statii interesate de a adauga in log o noua zona YOFF. Duminica 4 August, propagarea a fost chiar mai favorabila decat cu o zi in urma. Am reusit sa inscriem in log, 448 legaturi, din care 126 in PSK31 si RTTY iar 322 legaturi in SSB. Am lucrat cu preponderenta in 14MHz(346QSO) si 7MHz(86QSO), si cateva legaturi in 21 MHz.
Vremea a fost buna, poate temperatura prea ridicata pentru cei 250m altitudine, la care era amplasata tabara Buciumeni.
La plecare am vizitat Manastirea Buciumeni, un loc superb si incarcat de spiritualitate.
Cateva fotografii realizate in cele trei expeditii se pot vedea la:
Planurile noastre de viitor in ceea ce priveste programul "Fauna & Flora" includ activarea a inca trei zone YOFF din judetul Galati.
Cele trei zone sunt: 
1. Mata-Carja-Radeanu/YOFF-519, 
2. Padurea Torcesti/YOFF-363, 
3. Padurea Balta Munteni/YOFF-319 
Cei trei care au speriat ......propagarea!
Speram sa inscriem in log cat mai multe legaturi cu statii YO.

73 de YO4REC Lucian & YR4R Team

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu