Translation tool

sâmbătă, 12 octombrie 2013

Mini DXpeditia lui Cezar, YO6CUF(6)


Sambata, 12 octombrie 2013 pe la ora 4:30 UTC am plecat din Codlea catre Sacele-Bradet in zona YOFF 200-Aninisurile de la Tarlung.
La ora 5:30 am ajuns si am inceput sa montez statia si antenele, sa fac poze si sa ma pregatesc de lucru. La ora 6:00 am inceput primele legaturi in 7 MHz, iar dupa ora 7:00 am trecut si in banda de 14 MHz care era foarte curata si populata cu multi radioamatori din Europa si Asia. 
Am facut legaturi pana la ora 9:20 UTC (cu cateva mici pauze de baut un suc sau mancat), dupa care am numarat in log si am vazut ca am 197 de legaturi. Am strans si am plecat spre casa, deoarece la ora 12:00 UTC incepea concursul SAC 2013 SSB (Scandinavia Activity). 
Am avut parte de o vreme frumoasa si o buna propagare.  Cateva fotografii din miniexpeditie si pe blogul arerromania.blogspot.com             73 Cezar, YO6CUF


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu